Let’s go Digital

Het ondertekenen van documenten gebeurt op dit moment nog veel d.m.v. de ‘natte’ handtekening. Alle te tekenen documenten zullen geprint, verstuurd, ondertekend, terugontvangen en tenslotte (digitaal) gearchiveerd moeten worden. Naast de enorme investering in tijd voor de verwerking, zal ook de controle een flinke aanslag zijn op de capaciteit van uw werknemers. Dat kost veel tijd en dus geld.

De mogelijkheid tot digitaal ondertekenen is bij veel mensen wel bekend, maar we hebben geen idee hoe we dat moeten aanpakken. Welke leverancier van handtekeningen kies ik? Hoe weet ik of het allemaal veilig verloopt? Hoe koppel ik mijn bedrijfssoftware? Hoe hou ik controle over het proces?

Allemaal vragen die niet zomaar beantwoord kunnen worden. Daarom heeft DocControl met Doc2Sign een digitaal dashboard ontwikkeld waarmee documenten geautomatiseerd digitaal ondertekend kunnen worden.

En nog belangrijker is: de documenten kunnen in veel gevallen ook nog eens automatisch gearchiveerd worden op de juiste plaats in uw bedrijfssoftware.

Tijdens het gehele proces worden de medewerkers via e-mail notificaties voortdurend op de hoogte gehouden van de voortgang van de ondertekening.

Met het Doc2Sign dashboard heeft elke afdeling voortdurend controle over de te tekenen documenten.

De koppeling met de handtekeningen-leverancier wordt door DocControl geregeld, dus ook daarover hoeft u zich geen zorgen te maken.

Kortom: eenvoudig, veilig en snel digitaal ondertekenen en archiveren.

Geen papierwerk meer!

Maak kennis met

Neem contact op